2010. március 16., kedd

Amitől kinyílik a zsebemben a szedőkanál

Nem tudom, hogy szeretném-e, ha a majdani gyermekeim ilyen és hasonló nyelvi gyönyörökkel szembesülnének. (Szerencsére egyelőre csak a csirke sül itt, de az legalább zacskóban.)

Szerintem, ha egy gyerek 5-6 évesen zackót, cirkét és omlósz szavakat lelkendez, akkor nem reklámszerepelni küldeném, hanem a logopédushoz.



Persze, egy családnak szánt terméket illik a szabványos (papamamakétgyerek, haha!) családmodellel reklámozni, de az sehol sincs kikötve, hogy ezeknek a gyerekekenek akkor is kell kommunikálni, ha nem tudnak.

Ki küldhet útjára jó szívvel egy olyan reklámot, amiből a gyerekek hibákat tanulnak?

Persze a pöszeségtől (és ennek szándékos hangsúlyozásától) eltekintve rendben is lenne.

Szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése