2010. március 14., vasárnap

Kúl vagy Mari

Kap tőlem egy zacskó eredeti Negro cukorkát, aki elárulja, hogy vajon kiknek szánták ezt a reklámfilmet? Ki lehet a célcsoport? Nekem annak idején tanítottak valami "azonosulás" vagy mi a szösz fogalmat. Itt, bárhogy is próbálom beleélni magam, még leginkább a legelésző birkákkal szimpatizálok...

- Csúszok haza bébibogyó!
- Kúl, az este ütközünk!

- Kúl vagy Mari! Csuda a pirszingéd!
- Csitujjá mán'! Ne tuggya az égész falu!



Hogy mi van??? Most akkor nagyon modernek vagyunk itt, ahol a madár se jár? Még Negro-t is eszünk, tehát a Negro is kúl?

Régen még fogtam az adást... Az ember köhögött, kapott egy Negrót, mivel az a torok kényényseprője. Pont. Ezt az új vonalat nem tudom hova tenni. A Negro cukrot szeretem. Ha megkínálnak, veszek egyet (kettőt, hármat), ha vásárolni megyek, eszembe nem jutna venni. Nem vagyok megszólítva. (Nem én vagyok a célcsoport?)

Te hogyan reklámoznád "modernül" a Negrót?

3 megjegyzés:

  1. hát én a fiatalokat céloznám meg, és visszanyúlnék a régi poénhoz, "olyan sötét,hogy világít a szájában a negro"

    szerintem mindenképpen a 'hagyományos jellegét', és a termékelőnyét-a színét kéne kihangsúlyozni.de nem csak a fekete-fehér képekkel.

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg jó. A szlogenhez pl. passzolna az "éjjellátó" kamerás felvétel, amikor a sötét színek fehérként jelennek meg és a negro tényleg világítana a szájban... : )

    VálaszTörlés
  3. házibuliban vagy erdei ökörködéshez.bármikor jóljöhet:D

    VálaszTörlés