Kap tőlem egy zacskó eredeti Negro cukorkát, aki elárulja, hogy vajon kiknek szánták ezt a reklámfilmet? Ki lehet a célcsoport? Nekem annak idején tanítottak valami "azonosulás" vagy mi a szösz fogalmat. Itt, bárhogy is próbálom beleélni magam, még leginkább a legelésző birkákkal szimpatizálok...
- Csúszok haza bébibogyó!
- Kúl, az este ütközünk!
- Kúl vagy Mari! Csuda a pirszingéd!
- Csitujjá mán'! Ne tuggya az égész falu!
Hogy mi van??? Most akkor nagyon modernek vagyunk itt, ahol a madár se jár? Még Negro-t is eszünk, tehát a Negro is kúl?
Régen még fogtam az adást... Az ember köhögött, kapott egy Negrót, mivel az a torok kényényseprője. Pont. Ezt az új vonalat nem tudom hova tenni. A Negro cukrot szeretem. Ha megkínálnak, veszek egyet (kettőt, hármat), ha vásárolni megyek, eszembe nem jutna venni. Nem vagyok megszólítva. (Nem én vagyok a célcsoport?)
Te hogyan reklámoznád "modernül" a Negrót?
2010. március 14., vasárnap
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
hát én a fiatalokat céloznám meg, és visszanyúlnék a régi poénhoz, "olyan sötét,hogy világít a szájában a negro"
VálaszTörlésszerintem mindenképpen a 'hagyományos jellegét', és a termékelőnyét-a színét kéne kihangsúlyozni.de nem csak a fekete-fehér képekkel.
Ez tényleg jó. A szlogenhez pl. passzolna az "éjjellátó" kamerás felvétel, amikor a sötét színek fehérként jelennek meg és a negro tényleg világítana a szájban... : )
VálaszTörlésházibuliban vagy erdei ökörködéshez.bármikor jóljöhet:D
VálaszTörlés