Kicsit dolgozik az ambivalencia. Egyrészt az alapkoncepció - szerintem - jó. Tegyünk oda egy híres embert, akit a korcsoport szívesen követ, hallgatnak rá. Adjunk neki egy őszinte monológot és a termék hipp-hopp elkel.
...és mégis csak azokat a hangokat hallani, hogy ez meg mi? Ez a nő meg, hogy kerül ide?
Vajon hogy kellett volna megcsinálni ezt a reklámot, hogy tényleg hiteles tudjon lenni?
Szerintem pl. lehetett volna egy kevésbé steril környezetbe helyezni a történetet. Esetleg hagyhatták volna a művésznőt "csak úgy" beszélni, hogy a saját szavaival, a saját gesztusaival, tényleg természetesen elmondja a "véleményét".
Mit gondoltok? Hogy lehetne ebből a természetesnek szánt reklámból természetes reklámot csinálni?
2010. március 15., hétfő
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése